Klappat å klart

Åh, vilka finurliga rubriker jag kommer på...;)

Jo, det är färdigt med alla julklappar nu. Tror jag iallafall...! Tänk om man skulle ha glömt nån stackare, som får sitta där på julafton utan klappar...! Hemska tanke.

Det var rätt saftigt med folk ute på stan idag, men utan barnvagn så går det ju så bra ändå... Man kan småtränga sej och slinka förbi lite varstans. Så det gick som sagt bra med dom sista inköpen. Sen var det ju besiktningen av bilen då... Vi har aldrig sen vi köpte den (tre år sen) sluppit ombesiktning... Skitbil (Volvo), men idag gick den faktiskt igenom! Fast det var inte så bra ställt med den ändå... Besiktningskillen upptäckte att den läkte olja som ett såll. Sa att han tyckte lite synd om mej för om det var det felet han trodde det var, så kan det bli dyrt...! Hmmm.. Precis vad man vill höra. Inte. Men vi slapp iallafall ombesiktning... Lyllo oss!

Peter snodde ihop en Rocky Road nu ikväll. Alla som sett Leilas jul vet vad jag snackar om... Jävelberg vad gott det var!!! Det kanske nästan kan vara världens godaste godis... Leila påstår ju det.

Martina och jag åt en sallad på Ragnars. Det var gott det med.

Nu blir det hopp i säng.

Godnatt! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0