Klänningar och idol

Idag har vi våldgästat Martina en stor del utav dagen.

Var inte meningen att vi skulle stanna så länge så jag hade inte med mej nån lunch till varken ungarna eller mej själv, så det blev att Martina vackert fick bjuda oss alla.... Kanske får bjuda igen ikväll på lite tacos...!

Skulle egentligen bara gå över för att titta på nåra klänningar som hon har lånat.... 70-80-tals stasser...! Vi ska ju nämligen på 40-årskalas med det temat på i morgon! Ska bli sååå kul! Lovar att ta en massa bilder som ni kan få ta del av sen.

Ikväll blir det väl "Idol" för hela slanten kan jag tänka mej. Det känns jävligt bra att det blev Amanda och Marie i finalen, för det spelar ingen roll vem av dom som tar hem segern. Båda två är värdiga vinnare tycker jag! Annat hade det varit om Andreas hade klarat sej till finalen... Då tror jag faktiskt inte att jag hade tittat om jag ska va ärlig, skulle bara ha varit så förbannad tror jag... Tur att det inte blev så!


Höres! 
/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0