Julklappar och godis

Öppna förskolan tyckte Nora var en hit.... Ja, Vanna tyckte åxå det var lite kul tror jag!

Efteråt sprang vi en sväng på stan. Mycket folk var det... Inte alls särskilt roligt att ha vagnen med sej. Man känner sej i vägen precis överallt! Hittade inte det vi sökte heller... Men vi ska in i morgon åxå, jag ska in och besikta bilen så efter det så har jag hela eftermiddan på mej för julklappsshopping. Martina ska åxå in så vi ska försöka hitta julklapparna till dom vi köper ilag åt, typ mamma och pappa. Jag lämnar barnen hos Maidie så får Peter hämta upp dom när han kommer från jobbet.

Om ni ska göra ett gott julgodis så kan jag rekomendera smörkolan från TV-programmet "Leilas jul". Jag har gjort två satser nu...!  Suuupergod och lätt att lyckas med!
Ska även göra Rocky Road, tror jag. Mums!

Gokväll

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0