Innedag

Idag har vi inte varit utanför dörren på hela långa dagen... Jag skäms lite för det men jag skyller på kylan.

Har istället bakat lite mera pepparkakor med Nora plus att jag gjort färdigt biskvierna. Dom blev säkert jättegoda... Har naturligtvis inte smakat på dom... Lite för mycket points så här mitt i veckan!

     
Från gårdagens pepparkaksbak

image246
Nora hjälpte mej med biskvibakningen...!!!=)

  
Ser gott ut eller hur... Gjorde risbräck av den smälta chokladen som blev över.

Ikväll ska vi och titta på Luciatåg på skolan där Peter jobbar. Ska bli trevligt men jag grämer mej lite över att jag kommer missa "Bonde söker fru".... Hade varit kul att se hur dom väljer, men det är ju ett nytt avsnitt redan i morgon så jag får väl nöja mej med det!

Det var allt för nu! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0