Hyacintpirr

Idag har Saga varit här. Martina var på HC och fick ett födelsemärke bortskuret...!
Så det har alltså varit full rulle här idag!

När Saga gick hem så var Nora så trött... Hon hjälpte mej att tippa i ingridienserna till min mjuka pepparkaka och sen sa hon att hon ville gå och lägga sej! Så just för tillfället så sover båda barnen. Lite skönt är det ju allt, men jag måste snart väcka Nora annars så blir läggningen för natten så onödigt utdragen och jobbig.

Kom på en juldoft som slår det mesta förresten... Hyacint...!
Tänker på barndomens jular, känner nästan pirret i magen när jag känner doften av hyacint... Härligt! Jag köpte nämligen en i lördags och nu håller den på att slå ut.

Blev ingen DVD-film igår. Vi har tappat bort nån kabel säger Peter, så vi får inte till nån bild... Istället såg vi "Shall we dance" med Jennifer Lopez och Richard Gere. Lättsam romantisk komedi, inget direkt för mej egentligen men lite småmysig var den ju ändå.

Nu måste jag se vad man kan trolla ihop till middag... Tråååkigt, kändes det idag!

Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0