Gårdagen

Gårdagskvällen blev jättelyckad. Vi träffades på Elliot klockan sex... Dök direkt ner i bubbelpoolen, hett var det! Men skönt. Passade även på att sola en kvart ungefär. Jävlar vad det tog. Hade nån slags tan booster på... Var väl inte riktigt tänkt så men, men... Blev lite röd om näsan faktiskt!

Sen duschade vi och gjorde oss snygga och efter det inmundigade vi en varsin nachotallrik. Hur mycket mat som helst var det... Jag är inte den som lämnar mat i första taget men det blev too much även för en sån som mej!
Sen bar det iväg på krogen. Mark Twain. Det var väl skoj... Mamsen och svärmor shakade loss rejält där bland alla ungdomar. Ja, även vi andra dansade åxå förstås! Sen var kvällen slut och vi åkte hem.

Idag har jag mått helt okej faktiskt. Klart man e trött men inte samma bakiskänsla som förra helgen iallafall... Långt ifrån!
Hade tyvärr ingen kamera med mej igår men Kristina kanske lägger ut nåra bilder... Om dom vart bra...!=)

Nu ska jag slänga mej i soffan och snaska lite godis tror jag. Ska va chaufför i natt och hämta Jenny plus nåra kompisar som är på krogen. Måste lägga mej tidigt så man får sova ett par timmar innan man ska iväg...!

Trevlig lördag på er alla!
/U.
Har aldrig länkat så det lär väl inte funka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0