Friska

Än så länge så har ingen kräksjuka brytit ut i vår familj... Peppar, peppar... borde man kanske äta nåra korn av nu, kom jag på... Det sägs ju vara effektivt har jag hört.

Nu är det bara Simon som inte blivit sjuk i Martinas familj. Idag är det Ronny som ligger å spyr... Å Peter som träffade Ronny igår för att hugga julgran, skit... Då är det ett dygn till som man ska vara orolig!
Nä, nu ska jag sluta fundera på det här. Blir vi sjuk så blir vi, helt enkelt! Trist när det är jul och allt bara, men så e det. Bara att bita ihop.

Nu ska jag göra Janssons Frestelse. Inte så gott tycker jag, men det finns ju andra som ääälskar den rätten!

Vi hörs!
/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0