Bilder mest

Här kommer bilder från Åkersjön och vårat vardagsrum....

     
Lite suddiga, jag vet.... Kass kamera... eller fotograf kanske..?!!

        
     

Renovering...

  
Så här fint var det innan vi började!

     
Takmålning... Inte så kul!


Så här såg det ut när vi for till Åkersjön....


Och så här såg det ut när vi kom hem igen!

        
Klart! Den ljusare nyansen är på långsidorna och den mörkare är på kortsidorna (förstås!)

Hela dagen idag så har vi grejat och möblerat å fixat, så nu är det sååå mysigt i vårat "nya" vardagsrum... Ja i hela huset förresten...! Har bytt gardiner i alla fönster och smackat upp alla adventsgrejer. Hann tyvärr inte städa så bra som jag ville idag så helt nöjd är jag inte... Men det hinner jag nog i morgon!

Och nu är det helt plötsligt i morgon.....

Det blev nåt fel när jag skulle publicera inlägget.... Inte första gången det händer, men det blev sparat den här gången iallafall..!! Ja, ja nu ska jag till och städa.

Ha en bra dag! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0