Bilder julen 2007

Hmm... Jag tror inte att det är vinterkräksjukan som vi fått...

Peter spydde inget mer inatt och idag känner han sej frisk. Nora kräktes litegrann inatt, alltså ingen fontän utan bara lite på kudden...! Idag har hon ätit som vanligt och verkar pigg och frisk, lite lös i magen är hon ju iochförsej men annars är det bra. Jag och Vanna mår åxå bra... än så länge iallafall. Man ska ju inte ropa hej....!

Här kommer bilder från julafton. Dålig kvalitet som vanligt då jag envisas med att ha soft inställning på blixten... Dumt, jag vet men jag tror jämt att det ska bli bättre så...! Håll tillgodo...

        
Peter på skrillerna... Mormor och farmor hade likadana tunikor, kul...!!

        
Äta, äta, äta......... Och våran fiiiiina julgran!

  
Tipsrundeavslutning med glöggdrickning.

     
Missade tomten totalt med vanliga kameran... Filmade desto mer! Vanna trött och arg!

Här är bilder från juldagen!

image266
Vanna i ny outfit...!!

        
Ser ut som att jag tror att jag är snygg eller nåt.... Moffa och Maidie stökar i köket!

        
Nora och Saga tyckte det var roligast att leka med Simons julklappar...!

image275
Nora målar med sina nya färger.
image276
Vanna leker med sin nya ankfamilj!

Ja, det var det!

Vi hörs väl senare.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0