Bakis

Jaha, då har man slösat bort ytterligare en dag då på att vara bakis. Är det värt det....? Svar nej. Men det var roligt iallafall.

God mat, roligt folk, guitar hero och singstar. Kort sammanfattning!
Orkar helt enkelt inte skriva så mycket idag.

Jag låter bilderna tala istället!

     
Martina=tuff, punkig 80-talsbrud. Jag=töntig 80-talstant. Pia= bohemisk 70-talsbrutta.

        
Martina matchade nagellacket med strumpbyxorna!

Födelsedagsbarnet!
        
Vimmelbilder!
        
Ett litet gympingpass hann vi med åxå... Kniiiip med stjärten..!

        

Som sagt, det var en riktigt lyckad fest.

Idag är jag ingen viktväktare.

Idag blir det pizza.

Gott!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilka snyggingar!!! =) Nu kommer det bli bättre på min bloggfront, lovar!

2007-12-09 @ 23:34:40
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Mamma till två

Härliga festbilder :-)

2007-12-10 @ 00:10:03
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0