Åkersjön tur/retur

Igår packade vi båda bilarna smällfulla. Med barnen, hundarna, skidor, all julmat och all annan packning... Ylva och Yvette följde åxå med, vi skulle ha några mysiga dagar i Åkersjön hade vi tänkt....

Nu är vi hemma igen.

Ja, ni vet den där otäcka vinterkräksjukan som jag oroade mej för innan jul... Peter har fått den!

Vid femtiden nu i eftermiddags så började han att spy. Eftersom det inte finns någon riktig toalett i stugan, bara en separett som dessutom ligger i en annan byggnad på gården, så tog vi beslutet att fara hem. Skulle inte vara så kul om barnen blir klena inatt och man inte har tillgång till toalett! Vi kom hem nu för en timme sen ungefär. Bara jag vaken, Peter har dessutom fått feber så han kröp i säng direkt när vi kom hem.

Själv har jag tagit mej en redig sup... Tänkte att bacillurerna kanske dör av spriten! Vet ej men det är helt klart värt ett försök.

Hoppas barnen klarar sej bara...!

Spännande natt vi har framför oss... Hmm. Kanske bäst jag går och lägger mej jag åxå. Man kanske måste upp snart igen.

Vi hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0