-0,9

Gick över förväntan på vägningen i eftermiddags faktiskt. Nästan ett kilo ner på en vecka.... Jäkligt bra med tanke på dagarna i Åkersjön förra veckan, när vi hade helg mitt i veckan, so to speak.

Nu har jag äntligen köpt dom första julklapparna! Det känns jättebra, att man inte har allt kvar. Har även inhandlat en massa småplock som jag ska sätta mej ner och göra små paket av så fort Nora knoppat in... Just för tillfället ligger hon i sin säng och sjunger...! Vanna somnade som vanligt i kväll iallafall, skönt. Det var nog en engångsföreteelse hoppas jag, att hon var så där tjorvig natten som var.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

i natt var Liam precis sådär som du beskriver i förra inlägget....helt otröstlig! jag lider med dom som har det så här hela tiden, fy fan vad jobbigt!

2007-12-04 @ 13:56:03
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Kristina

ett kilo på en vecka! det är inte dåligt det!

2007-12-04 @ 13:57:10
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0